# Egzamin zawodowy — zadanie 29

> Źródło: matura.lol — https://matura.lol/question/a65-2015-czerwiec-egzamin-zawodowy-pisemny/zad/29
> Wersja Markdown strony zadania (dla asystentów AI). Przy cytowaniu podaj matura.lol i link powyżej.

- arkusz: Egzamin zawodowy A65 · czerwiec 2015
- rok: 2015
- typ: closed

## Treść

Zadanie 29.
Podatnik podatku VAT dokonał dostawy towarów dla odbiorcy w dniu 10 stycznia 2015 roku, ustalając
odroczony termin płatności na 28 lutego 2015 r. Na podstawie fragmentu ustawy o podatku od towarów
i usług określ, do kiedy najpóźniej powinna być wystawiona faktura dokumentująca sprzedaż.
Fragment ustawy o podatku od towarów i usług
Art. 106i.
1. Fakturę wystawia się nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy
towaru lub wykonano usługę, z zastrzeżeniem ust. 2-8.
2. Jeżeli przed dokonaniem dostawy towaru lub wykonaniem usługi otrzymano całość lub część zapłaty, o której
mowa w art. 106b ust. 1 pkt 4, fakturę wystawia się nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu,
w którym otrzymano całość lub część zapłaty nabywcy.
A. Do 10.01.2015 r.
B. Do 25.01.2015 r.
C. Do 15.02.2015 r.
D. Do 28.02.2015 r.

## Linki

- [oryginalny arkusz — PDF](https://matura.lol/pdf/a65-2015-czerwiec-egzamin-zawodowy-pisemny#page=9)
- [dane JSON](https://matura.lol/api/question/a65-2015-czerwiec-egzamin-zawodowy-pisemny/zad/29)
- [otwórz w wyszukiwarce](https://matura.lol/?problem=a65-2015-czerwiec-egzamin-zawodowy-pisemny%2Fzad%2F29)

## Podobne zadania

- [Zadanie 25](https://matura.lol/question/a65-2017-styczen-egzamin-zawodowy-pisemny/zad/25) — Zadanie 25. Podatnik VAT wykonał usługę dla odbiorcy w dniu 14.09.2016 r. i ustalił, że zapłatę otrzyma w formie przelewu na rachunek bankowy w terminie do 20.1
- [Zadanie 30](https://matura.lol/question/a65-2015-styczen-egzamin-zawodowy-pisemny/zad/30) — Zadanie 30. Podatnik podatku od towarów i usług powinien wystawić fakturę dokumentującą sprzedaż towarów najpóźniej w terminie A. do 7 dni od dnia sprzedaży. B.
- [Zadanie 28](https://matura.lol/question/a65-2020-czerwiec-egzamin-zawodowy-pisemny/zad/28) — Zadanie 28. Informację VAT-UE o dokonanych wewnątrzwspólnotowych transakcjach należy składać do urzędu skarbowego w formie elektronicznej za okresy miesięczne w
- [Zadanie 28](https://matura.lol/question/a65-2015-styczen-egzamin-zawodowy-pisemny/zad/28) — Zadanie 28. Deklarację VAT-7K podatnik powinien złożyć w urzędzie skarbowym do A. 20 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym powstał obowiązek podatko

_Ostatnia aktualizacja danych: 2026-10-07_
